Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Náhodný výběr z galerie

Odkazy

Portál veřejné Portál veřejné správy ČR

cplogo
CzechPOINT


feulogoStrukturální fondy



Digitální technická mapa města Petřvald

 

 

Informace

logomsk

Městu Petřvald byla schválena na rok 2019 neinvestiční dotace z rozpočtu Moravskoslezského kraje ve výši 300.000,- Kč, účelově určená k úhradě uznatelných nákladů sociálních služeb zařazených v Krajské síti sociálních služeb, která je součástí Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb v Moravskoslezském kraji na léta 2015-2020. Dotace bude použita na mzdy pečovatelek.


logomskMěsto Petřvald využilo možnosti čerpat dotaci z rozpočtu Moravskoslezského kraje na opravu pomníku obětem I. světové války.


logomskZásady pro poskytování neinvestičních dotací z rozpočtu města Petřvald. >>Více najdete zde.


logomskArcelorMittal Ostrava nabízí občanům možnost jednoduše podávat podněty nebo připomínky týkající se životního prostředí.

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 6
DNES: 448
TÝDEN: 2371
CELKEM: 1628903

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Nespokojenost s veřejnou dopravou

3. Pojmenování (název) životní situace

Nespokojenost s veřejnou dopravou

4. Základní informace k životní situaci

Připomínky se týkají zajištění dopravní obsluhy území, návaznosti spojů veřejné dopravy, dodržování jízdních řádů a dodržování přepravního řádu.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněn jednat občan.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podejte písemnou stížnost na příslušný úřad, při osobní návštěvě lze stížnost vznést i ústně.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Pokud se stížnost týká tramvajové, trolejbusové nebo městské autobusové dopravy, kontaktujte úřad příslušného města.
Jestliže se problém týká regionální železniční dopravy nebo meziměstské autobusové dopravy, obraťte se na krajský úřad.
V případě nespokojenosti s dálkovou železniční dopravou, která je provozována v závazku veřejné služby, se obraťte na Ministerstvo dopravy.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Údaje obsažené v podání musí být co nejpřesnější a konkrétní, zvláště jedná-li se o připomínku, která má charakter stížnosti.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty stanovují vnitřní předpisy jednotlivých úřadů, zpravidla se jedná o lhůtu do 30 dnů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Stížnost lze zaslat na e-mailovou adresu příslušného úřadu.

28. Popis byl naposledy aktualizován

21.02.2013

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.